گیوتین چوب کارکرده

معرفی دستگاه گیوتین چوب

دستگاه گیوتین چوب، به عنوان قیچی صنعتی در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گرد. از آن جایی که برش چوب با اره زمان بر می باشد؛ امروزه تولید کنندگان سعی کرده اند، با بهره گیری از تکنولوژی و علم دستگاه گیوتین چوب را تولید کنند، تا در بازه ی زمانی کوتاهی، افراد بتوانند چوب هایشان را به سایز و اندازه های دلخواه خود در آورند.

اگر تمایل دارید، اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه گیوتین چوب به دست بیاورید، این مقاله را از دست ندهید.

دستگاه گیوتین چوب

این دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد. برخی از انواع این دستگاه به روش های دستی و برخی دیگر با روش های الکتریکی کار می کنند. در دنیای امروز بیشتر از دستگاه گیوتینی که دارای منبع الکتریکی می باشد، بهره می گیرند.

زیرا می توانند در بازه ی زمانی کوتاهی چوب ها را برش دهند و آن را وارد چرخه ی تولید کنند. دستگاه گیوتین چوب دارای تیغه ای بر روی بدنه ی دستگاه می باشد. این تیغه از یک سو شروع به برش الوار ها می کند و در سوی دیگر فرآیند برش کاری را به پایان می رساند.

هم چنین دارای تیغه های نگه دارنده چوب میز می باشد. به همین خاطر افراد برای این که الوار هایشان در اندازه های مناسب برش بخورد؛ بایستی این تیغه ها را در سایز های مد نظر شان تنظیم کنند؛ تا در آخر فرآیند، محصول را با سایز مورد نظر تحویل بگیرند.

مشخصات

تولید کنندگان برای این که بتوانند از فروش این محصول سود و درآمد بالایی به دست بیاورند؛ باید به مشخصات کیفی و ظاهری این محصول اهمیت بالایی بدهند. زیرا پایین بودن هر کدام از این مشخصات موجب می شود، محصول نهایی کارایی خوبی نداشته باشد.

در نتیجه در بازار نیز نمی توانند بازخورد از طرف مشتری به خود جلب کنند. دستگاه گیوتین از نظر ظاهر مکعبی شکل می باشد. بر روی سطح این محصول که محل برش الوار ها می باشد، درجه بندی شده است؛ تا دیگر مشتریان نیاز به خط کش یا متر نداشته باشند.

کاربرد

همان طور که از نام دستگاه گیوتین چوب پیدا است، می توان به کاربرد آن پی برد. این دستگاه پیشرفته بیشتر در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

از صنایعی که دستگاه گیوتین چوب امروزه در آن نقش بالایی ایفا کرده است، می توان به صنعت تولید مبل، کابینت، میز و صندلی و… را نام برد. دستگاه گیوتین چوبی که در هر صنعت مورد استفاده قرار می گیرد از نظر عملکرد و قدرت کمی متفاوت است. به همین دلیل افراد نمی توانند از یک دستگاه گیوتین چوب در دو صنعت مختلف استفاده کنند.

خرید دستگاه گیوتین چوب

خرید دستگاه گیوتین چوب در بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر کشور صورت می گیرد. زیرا این دستگاه به تولید آسان بیشتر محصولات کمک والایی می کند. شما می توانید در نزدیک ترین شعبه معتبر که در زمینه ی تجهیزات صنعتی فعالیت می کند.

این دستگاه را با راندمان و سایز مورد نظر تان با قیمت مناسب خریداری و استفاده کنید. حتما به قدرت دستگاه توجه کنید، چرا که اگر از قدرت پایینی برخوردار باشد؛ در چرخه ی تولید خلل به وجود می آورد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیوتین چوب کارکرده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیوتین چوب کارکرده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *