تفاوت برند ایرانی و خارجی اره فلکه

تفاوت برند ایرانی و خارجی اره فلکه

دستگاه اره فلکه یا اره لنت یکی از ماشین های عمومی صنایع چوب می باشد. از این دستگاه برای برش چوب به صورت طولی، عرضی، ساخت اتصالات چوبی، برش‌های تحت زاویه و مورب استفاده می شود. اگرقصد خرید این دستگاه را دارید بهتر است با انواع برندهای ایرانی آن آشنا باشید و تفاوت برند ایرانی و خارجی اره فلکه را بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت برای برندهای خارجی این دستگاه نشوید.

برندهای ایرانی اره فلکه

قبل از اینکه به برند های ایرانی بپردازیم، بهتر است بدانید این برند ها برندهایی با قدمت ، شناخته شده و کاملا قابل اعتماد هستند. می توانید قیمت اره فلکه های ما را در وبسایتمان ببینید.

پروین

مدل های قدیمی اره فلکه پروین همواره از برترین های بازار هستند. و اگر با اره فلکه های ایرانی قدیمی آشنایی داشته باشید می دانید که حتی بهترین مارک های ایتالیایی هم نمی توانستند با اره فلکه پروین رقابت کنند. این اره از بهترین و قدرتمند ترین های بازار محسوب می شود. یکی از قابلیت های اساسی اره فلکه پروین این است که می توان آن را تعمیر و سرویس نمود و مهم تر اینکه کلیه قطعات آن در ایران به راحتی پیدا می شود.

از این نوع اره بیشتر برای بریدن تنه های درخت قطور و برش آن ها به قطعات کوچک تر استفاده می شود.

از این نوع اره بیشتر برای بریدن تنه های درخت قطور و برش آن ها به قطعات کوچک تر استفاده می شود. ابتدا تنه های درخت بریده شده بر روی یک جک برقی و یا هیدرولیکی در یک خط قرار می گیرد؛ سپس اپراتور تیغه اره را بر روی تنه به حرکت در می آورد و تنه را به الوارهای کوچک تقسیم می کنم.

جنس این دستگاه معمولا از چدن می باشد که همین موضوع مقاومت آن را بالا برده و عملکرد بهتری را نشان می دهد. نکته بعدی این که بدنه چدنی این دستگاه باعث می شود تا شما به راحتی و بدون تکان خوردن دستتان، تنه درخت را برش بزنید. البته امروزه شاهد نمونه های آهنی این دستگاه کاربردی هم هستیم که بهتر است پایه های آن را هنگام کار به زمین پیچ کنیم؛ چرا که هنگام کار با آن ممکن است دستتان دچار لرزش شود.

پارس ماشین

برند پارس ماشین نیز از بهترین برندهای ایرانی است. اره فلکه پارس ماشین با بهترین تجهیزات طراحی شده است. این اره فلکه ها از قدرت بالایی برخوردارند و سرعت کار آن ها بسیار عالیست. به همین دلیل این برند نیز گزینه ای مناسب  برای یک کارگاه نجاری محسوب می شود.

اره فلکه های این برند به دلیل اینکه در جنس و ابعاد گوناگون ساخته می شود، دارای قیمت متفاوتی می باشد. البته افزایش نرخ ارز هم در نوسانات قیمت این ماشین بی تاثیر نیست. برای کسب اطلاع بیشتر راجع به قیمت این ماشین، پیشنهاد می کنیم به سایت تکنو ماشین مراجعه نمایید.

برای استفاده از مشاوره رایگان در این زمینه نیز با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مقدم

برند مقدم از دیگر برندهای ایرانیست که کیفیتی منحصر به فرد دارد. اره فلکه مقدم حتی بعد از چندین سال کار کردن، کیفیت خود را از دست نمی دهد. مدل کارکرده این اره فلکه در فروشگاه تکنو ماشین موجود می باشد.

قیمت این اره ها بستگی به عوامل متفاوتی دارد، به عنوان مثال نوع تیغه و اره ای که در این دستگاه به کار رفته است می تواند بر قیمت این اره ها اثر بگذارد. از طرفی ابعاد این اره هم بر روی قیمت آن تاثیر گذار است.

این برند کاملا سالم و مطمئن می باشد و بازدهی کار خود را حتی تا چندین سال از دست نخواهد داد. قدرت و مقاومت اره فلکه مقدم بی نظیر است و یکی از به صرفه ترین گزینه ها برای کارگاه های نجاری می باشد.

برندهای خارجی

در برندهای خارجی اره فلکه معمولا قابلیت های مدرن و تکنولوژی های جدید به کار رفته، مانند تنظیم سرعت،حالت اتوماتیک،مکانیسم تغییر اره و … .

اما در بسیاری از آن ها برخی تجهیزات مانند باتری و اره باید به صورت جداگانه خریداری شود. این مسئله در کنار توانایی های متنوع این دستگاه ها با عث می شود که قیمت این اره فلکه ها بسیار بیشتر از برند های ایرانی شود. برند های رایج در ایران معمولا ایتالیایی هستند. اما در بازار برند های چینی نیز پیدا می شود.

در ادامه برخی از این برندها و قابلیت هایشان را به صورت مختصر توضیح داده ایم.

برند متابو(METABO)

برخی از اره فلکه های متابو دارای موتورهای بدون جاروبک هستند که باعث می شود سرعت و بازدهی کار بسیار بالا برود. این اره فلکه ها دارای حالت اتوماتیک نیز می باشند که به کمک آن می توانند کارهای متنوع را با سرعت بالایی انجام دهند.

برند DEWALT

اره فلکه های این برند دارای طراحی های مناسب و دسته های ارگانومیک هستند. مکانیسم تغییر اره در این فلکه ها بسیار کار آمد است و به همین دلیل این برند گزینه ی خوبی برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار وارد صنعت چوب شوند و با آناتومی اره فلکه آشنا شوند.تنها ایرادی که از برخی اره فلکه های این برند می توان گرفت، این است که برخی مدل ها وزن بسیار زیادی دارند.

برند MAKITA

اره فلکه های این برند معمولا طراحی های کاربر دوستانه دارند و به همین دلیل استفاده از آن ها آسان می باشد. همچنین نصب و راه اندازی برخی از مدل های این برند بسیار آسان است و مناسب برای افراد تازه کار می باشد.

تفاوت برند ایرانی و خارجی اره فلکه

همانطور که گفته شد تفاوت های زیادی بین برندهای ایرانی و برندهای خارجی اره فلکه وجود دارد. قیمت برند های ایرانی معمولا به صرفه تر است و می توان آن ها را با اطمینان کامل خریداری کرد زیرا مقاومت و قدرت زیاد آن ها باعث می شود که بازده و کیفیت کار آن تا چندین سال حتی ذره ای کم نشود. کار کردن با اره فلکه های ایرانی نیز آسان تر است . اما در برندهای خارجی طبیعتا قیمت ها بیشتر است و باید ابتدا با تمامی قابلیت های آن ها آشنا شد و سپس با آن ها شروع به کار کرد.

حال که با تفاوت برند ایرانی و خارجی اره فلکه آشنا شدید، می توانید با در نظر گرفتن نیازهای خود و یا با تماس با مشاورین سایت تکنوماشین برای خرید اره فلکه اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *