بهترین مارک لبه چسبان

بهترین مارک لبه چسبان

در دنیای امروز سمت هر صنعت و کسب‌و‌کار بروید و بخواهید کار انجام بدهید، چند موضوع برای مشتری و مخاطب خیلی مهم است. یکی کیفیت کار و دومی زیبایی کار. البته زیبایی ممکن است در هر صنعتی صدق نکند، اما مرتب بودن کار و کیفیت کار قطعا مهم خواهد بود. خوشبختانه با تکنولوژی که امروزه وجود دارد، تمام این مباحث با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند و همیشه یک راه حل برای آن وجود دارد. موضوعی که این‌جا به آن می‌پردازیم، لبه چسبان است. در‌واقع می‌خواهیم بدانیم این ابزار چه کاربردی دارد و بهترین مارک لبه چسبان چیست و کجا پیدا می‌شود.

راهنمای خرید بهترین لبه چسبان

 یکی از ابزارهای ضروری برای هر کابینت‌کار و پی وی سی کار یا افرادی که مبلمان سازی دارند، همین دستگاه لبه چسبان است. با این دستگاه نوار‌هایی از جنس پلیمر را به لبه‌های کار می‌زنند که هم جلوه کار زیبا‌تر و هم مقاومت آن بیشتر شود.

برای خرید بهترین مارک لبه چسبان باید شما از قبل نیاز خود را تعیین کنید تا سطح انتظارتان از دستگاه مشخص شود. این دستگاه دارای ایستگاه‌های متفاوتی است و دو نوع صنعتی و نیمه‌صنعتی را شامل می‌شود. برخی از ایستگاه‌های این دستگاه، موارد زیر را شامل می‌شود:

  • گوشه‌زن
  • لیسه نوار
  • اسپری
  • چسب
  • غلطک فشار
  • پیش گرمکن
  • لیسه سطح چسب
  • فرز بالا و پایین
بهترین مارک دستگاه لبه چسبان

انواع لبه چسبان

دستگاه‌های لبه چسبان همانطور که پیش‌تر گفته شد، بسته به نیاز شما و میزان مصرفی که دارید قابل سفارش است. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه نام برده و درمورد هرکدام توضیح مختصری داده می‌شود. دانستن این اطلاعات برای خرید بهترین مارک لبه چسبان کمک زیادی به شما خواهد کرد.

  1. دستگاه لبه چسبان اتویی

این دستگاه با چسباندن لبه‌های چوبی دور کار، باعث زیبایی، مقاومت و دوام کار می‌شود.

  1. دستگاه لبه چسبان ثابت

این نوع دستگاه صرفا برای سرعت بخشیدن به کار افراد است.  هم‌چنین برای بالا بردن کیفیت کار هم می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

  1. دستگاه لبه چسبان رومیزی

این نوع لبه چسبان طرفداران زیادی دارد که هم قابل حمل است و هم به صورت رومیزی استفاده می‌شود. محبوبیت این دستگاه به علت جاگیر نبودن و همینطور قیمت پایین‌تر آن است؛ اما نکته‌ای که مشهود است این است که این دستگاه به هیچ عنوان کیفیت بالای دستگاه‌های گران‌تر و صنعتی را ندارد.

کاربرد لبه چسبان در صنایع چوب

کاربرد عمده و مهمی که این لبه چسبان در صنایع چوب دارد، تداوم و طول عمر چوب است. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که با لبه چسبان چگونه می‌شود به عمر چوب اضافه کرد.

 سطح چوب مصرفی دارای لایه‌های محافظتی است که از چوب در برابر عوامل بیرونی حفاظت می‌کند، اما در هنگام برش چوب، لایه‌های کنار چوب هیچ محافظی ندارد. پس با انتخاب بهترین مارک لبه چسبان، هم از چوب محافظت می‌کنیم و هم کارمان را، شکیل‌تر می‌کنیم.

کاربرد لبه چسبان

بهترین مارک لبه چسبان

برای این دستگاه، نمونه‌ها و برند‌های خارجی و ایرانی وجود دارد که خرید هرکدام از آن‌ها، طبیعتا بستگی به شرایط و سلیقه افراد دارد. اگر از نمونه ایرانی آن شروع کنیم، بهترین مارک لبه چسبان برای نمونه داخلی آن، قطعا برند نوین چوب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به این دلیل که هم قیمت مناسب‌تر و هم عملکرد خوبی،  نسبت به دیگر نمونه‌های داخلی دارد. البته برند‌های ایرانی خوب باز هم هست که در این‌جا معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک لبه چسبان برای نمونه خارجی آن تنوع بیشتری دارد و معروف‌ترین آن برند هوماگ آلمان است، بی‌تردید بهترین برند تولید ماشین آلات صنعت چوب در جهان است. علاوه بر آن شرکت کاوا چین هم، شرکت معتبر و خوبی است که در همین زمینه‌ها فعالیت دارد.

انواع لبه چسبان

توجه: برای اطلاع از انواع لبه چسبان و کاربرد های آن می توانید روی لینک کلیک کنید.

لبه چسبان تکنو ماشین

شرکت تکنو ماشین یک برند ایرانی در تهیه و توزیع ماشین‌آلات صنایع چوب و فلز است که با سابقه درخشان خود توانسته مشتریان و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در‌واقع به نوبه خود بهترین مارک لبه چسبان است. صنایع چوب این شرکت شامل قطعات یدکی، ماشین آلات نجاری و ماشین‌آلات صفحه‌ای است. صنایع فلز آن شامل انواع ماشین‌آلات فلزکاری، انواع وسایل صنایع ماشین‌سازی و انواع ابزار‌آلات فلزکاری است.  هرکدام از این بخش‌ها شامل زیر شاخه‌های دیگری می‌شود.

سابقه کاری 30 ساله و مورد اعتماد بودن این شرکت ،خیال شما را از بابت کار‌بلد بودن و مهم‌تر از آن غنی بودن خدمات و وسایل راحت می‌کند.

توجه: برای خرید لبه چسبان تنها کافیست روی لینک کلیک کنید. 

نتیجه‌گیری؛ بهترین مارک لبه چسبان

قطع به یقین پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت وسایل صنعتی در رونق اقتصاد تاثیر دارد که خوشبختانه این مسئله امروزه تحقق یافته است. در این مقاله سعی بر این بود که بخش عمده‌ای از مطالب مربوط به بهترین مارک لبه چسبان و مباحث جانبی آن بررسی و توضیح داده شود. امیدواریم مطالب  مورد استفاده  و مفید واقع شود. با‌تشکر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *