برش با گیوتین

افراد برای برش‌دادن ورق از ابزار مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از این ابزارها گیوتین می‌باشد. که یکی از ابزار آلات صنایع فلز است. برای افزایش سرعت برش ورق، از گیوتین ورق استفاده می‌شود. برش ورق با گیوتین در بین صنایع رواج یافته است. در این قیچی تیغه پایینی ثابت می‌باشد و به لبه میز قیچی سوار شده و تیغه بالایی را می‌توان به صورت عمودی حرکت داد. تیغه بالایی دارای زاویه یک تا شش درجه بوده که با عبوردادن از تیغه ثابت یعنی تیغه پایینی می‌توان عمل برش گیوتین را انجام داد.

قیچی گیوتین در دو نوع ماشینی و دستی تولید شده‌اند. این قیچی سرعت برش ورق­هایی که طول زیادی دارند را افزایش می­دهد. برای اینکه تیغه­های متحرک بتوانند به راحتی حرکت کنند از مکانیزم لنگ یا فشار روغن استفاده شده­است. برای تولید این محصول از بهترین و باکیفیت­ترین مواد استفاده شده­است تا بتواند ورق­های فلزی و میله­ها را به راحتی برش دهد.

نحوه کار با گیوتین در کارگاه

برای برش ورق با گیوتین ابتدا باید نحوه کار با گیوتین را یاد بگیرید. برای کار با این قیچی باید ابتدا دستگاه را روشن کنید و الکتروموتور شروع به کار کند. در مرحله بعد با فشار دادن پدال گاز، دستگاه شما شروع به کار می‌کند. نیروی الکتروموتور به بادامک‌های قیچی منتقل شده و حرکت دورانی دستگاه را به حرکت عمودی تبدیل می‌کند که این عمل سبب پایین آمدن تیغه فوقانی شده و با کمک تیغه پایینی که به میز متصل است و ثابت می ‌باشد، عمل برش انجام شود.

برای برش ورق با گیوتین شاید به این فکر کنید که در هنگام کار با این دستگاه چگونه ورق­های فلزی ثابت و بی­حرکت روی صفحه قرار می­گیرند؛ برای جلوگیری از جابه­ جایی ورق فولادی از نگهدارنده­ استفاده می­کنند و زمانی که تیغه فوقانی به طرف تیغه پایینی حرکت می­کند تا عمل برش را انجام دهد، این نگهدارنده ورق را با تمام قدرت ثابت نگه می­دارد. این نگهدارنده یک پیستون مستقل دارد که با هوای فشرده یا روغن تحت­فشار عمل نگهداشتن ورق را در تمام طول خود تقسیم ­بندی می­کند.

سریع‌ترین و بهترین روش برش ورق‌های فلزی کدام است؟

برش­کاری یا قیچی­کاری یک عمل مکانیکی است که به وسیله قیچی می­توان انواع مختلف ورق و میله را در اندازه­های دلخواه برش داد. افراد همیشه به دنبال سریع­ترین و آسان­ترین روش برای برش ورق­های فلزی خود هستند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه، تعداد زیادی از ورق­ها را در اندازه­های موردنظر برش دهند.

برش ورق با گیوتین سریع‌ترین و بهترین روش برش ورق‌های فلزی است. این قیچی قادر است انواع میله، ورق و شمش را در زمان کوتاهی برش دهد. روش برش با گیوتین به صورت تک‌ضربه‌ای بوده و  دخالت انسان در آن  بسیار کم می‌باشد.

گیوتین از یک فک متحرک و یک فک ثابت از جنس فولاد آلیاژی ساخته شده‌است که با فشار هیدرولیکی بر روی سطح موردنظر، عمل برش را بسیار سریع انجام می‌دهد. استفاده از این محصول برای برش­دادن ورق، میله و شمش از اتلاف وقت جلوگیری می­کند.

انواع کاربرد برش ورق با گیوتین

قیچی گیوتین یک محصول بسیار مقاوم و باکیفیت است که برای تولید آن از بهترین فولاد آلیاژی استفاده شده‌ است. برش ورق با گیوتین در بین افراد و صنعتگران بسیار محبوب و پرطرفدار است؛ زیرا این محصول قادر است در کمترین زمان ممکن ورق‌ها را به شکل موردنظر برش دهد. برخی از کاربردهای قیچی گیوتین عبارتند از:

  • قابل استفاده برای برش ورق فلزی با ضخامت سی میلی متر
  • قابل استفاده برای برش ورق‌های فلزی با طول زیاد
  • قابل استفاده برای برش ­دادن میله­ های فلزی
  • قابل استفاده برای برش­دادن شمش در اندازه ­های موردنظر

خردکردن و کوچک­ کردن ورق­های بزرگ به ورق­های کوچک

قیمت قیچی گیوتین

برش ورق با گیوتین در بین صنعتگران بسیار رواج دارد. این محصول در مدت زمان کوتاهی ورق‌های فلزی را برش می‌دهد. لازم است بدانید که برش با این محصول از نظر اقتصادی بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشد؛ برای همین افراد زیادی از این قیچی استفاده می‌کنند. قیمت گیوتین نسبت به کارایی فوق‌العاده آن بسیار مناسب و مطلوب می‌باشد. تخمین میزان تقاضا، هزینه ­های حمل­ و نقل، کیفیت مواداولیه، هزینه­ های تولید و.. بر قیمت نهایی قیچی گیوتین بسیار تاثیرگذار هستند.

شما مشتریان عزیز می‌توانید قیچی گیوتین را با مناسب‌ترین و نازلترین قیمت از سایت تکنو ماشین خریداری کنید. همکاران ما آماده خدمت‌رسانی بیست‌وچهار ساعته به شما عزیزان هستند. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده  با متخصصان و کارشناسان ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *