اخبار

امضای تفاهم نامه همکاری بین سپاه کربلا و صنایع چوب و کاغذ مازندران

تفاهم نامه همکاری بین سپاه کربلا و شرکت چوب و کاغذ مازندران با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از تولید و جهش ملی در زمینه های اقتصادی، فنی مهندسی، محرومیت زدایی و فرهنگی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با حضور سرهنگ پاسدار سیاووش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران و مصطفی سعیدی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ استان، تفاهم نامه همکاری این شرکت با سپاه کربلا با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از تولید و جهش ملی در زمینه های اقتصادی، فنی مهندسی، محرومیت زدایی و فرهنگی به امضا رسید.
* فعالیت در بخش تولید، نوعی ایثار و فداکاری است
سرهنگ پاسدار سیاووش مسلمی در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد ده هزار و چهارصد شهید استان و تبریک اعیاد میلاد پیامبر و امام جعفر صاددق (ع) و هفته وحدت گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت کسانی هستم که در خط مقدم تولید تلاش دارند و امیدوارم در برابر هجمه عظیم دشمنان در این جنگ تمام عیار اقتصادی مانند جنگ تحمیلی پیروز شویم.
وی تاکید کرد: ما باید در عمل از این تلاش قدردانی کنیم و این قدردانی نباید محدود به حمایت زبانی باشد بلکه باید در همه بخش ها به ویژه در حوزه فروش و تجارت و بازاریابی از این مجموعه های تولیدی حمایت کنیم به جای اینکه ارز نیمایی و ارز دولتی اختصاص دهیم برای اینکه تولیدات خارجی را وارد کنیم با خرید از این مجموعه های داخلی حمایت کنیم.
مسلمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید گفت: امروز وظیفه سپاه این است که در کنار واحدهای تولیدی باشد و هر دستی که در این بخش بخواهد خللی ایجاد کند، آن دست را قطع می کنیم ضمن اینکه به مردم نیز اطلاع می دهیم چه کسانی در این مسیر مطابق میل دشمنان حرکت می کنند.
فرمانده سپاه کربلا همچنین وعده داد: تا پایان سال برنامه داریم بیش از یک میلیون نهال را در اراضی تحت مالکیت سپاه غرس کنیم تا در تامین منابع و افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *